دوره آموزش سئو و به همراه حقیقت در مورد سئو که هیچکس پیشنهاد نمی کند

Wiki Article

سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.

حتما شوخیتون گرفته ؟ فکر میکنید قراره اینجا براتون لیست کنم در مورد چی قراره حرف بزنیم ! خلاصتون کنم , ... از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و حتی بیشتر در حوزه سئو که تمامش شامل علم تجربی به همراه اطلاعات مستند و موثق بهتون منتقل میشه و اینکه واقعا به دلیل گستردگی مطالب نمیشه در مورد تمام جزئیات صحبت کرد ولی یه سیستمی هست که تمام سطوح رو درگیر خودش میکنه چه مبتدی باشید تو سئو و چه متخصص !

سایتی که به بهترین شکل در طراحی بهینه شده باشد و محتوای ارزشمند داشته باشد، توسط موتورهای جستجو در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند.

سئو یک روش بازاریابی عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما یک عیب بزرگ دارد! سئو دیربازده است و بستگی به سختی کلمات کلیدی، ممکن است بین یک تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که بازدهی سریع داشته باشد، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بازاریابی بروید اما اگر روی سئو تمرکز کنید، پس از رسیدن به صفحه اول گوگل بازدهی خوبی خواهد داشت و هزینه‌های آن مانند روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی سنگین نیست.

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

توصیه من این است که تا وقتی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و طرز کار الگوریتم‌های آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش استفاده نکنید.

یکی از مراحل حساس در سئو، سئو خارجی است که باید با حساسیت بسیاری روی آن کار شود چراکه زیاده‌روی در سئو خارجی ممکن است سایت شما را با مشکل مواجه کند و پیشنهاد می‌کنیم به خوبی درباره‌ی آن مطالعه کنید و به عبارت ساده تر بی گدار به آب نزنید.

شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید.

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود.

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

توانایی کار کردن با دیتا و تفسیر آن را دارند و میتوانند از دیتا برای تصمیم گیری های بهتر استفاده کنند.

واقعا مطالبتون بسیار عالی و کامل است ، اینقدر زیاده یه دفتر گذاشتم کنارم همش دارم مینویسم و استفاده میکنم….

سوالی که در ذهن شما هست اینکه مبلغ این دوره منطقی است یا خیر؟ بیایید با مثالی این موضوع را بررسی کنیم:

سئو کلاه سیاه روشی پرریسک برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل می‌باشد. برای استفاده از این روش لازم است تخصص بسیار زیادی در زمینه سئو سایت داشته باشید. چراکه کوچک‌ترین اشتباه در این عملیات باعث از بین رفتن سایت شما می‌شود و اگر گوگل متوجه شود که از این روش استفاده می‌کنید، سایت شما را جریمه و پنالتی می‌کند.
اول سراغ دستورالعمل‌ها و مطالب تایید شده از طرف گوگل بروید. کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموخته‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

پس می‌توانید به ما اعتماد کنید و یادگیری سئو را از آکادمی آموزش سئو شروع کنید.

در بازار رقابتی امروز، ارزش سئو بیشتر از همیشه است. میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال پاسخ سؤالات خود یا به دنبال حل مشکلات خود هستند و این کار را از بهترین دوره آموزش سئو طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اگر شما یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند.

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد.

سئوی سایت ارزان است؛ درواقع اگر شما خودتان سئو سایتتان را به عهده داشته باشید هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.

به قول معروف گوگل آنقدر اطلاعات از ما دارد که بهتر از مادرمان ما را می‌شناسد!

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

در این سایت آموزش سئو، تولید محتوای سایت، خدمات سئو سایت و بسیاری مطالب مرتبط دیگر به بهترین شیوه ممکن آموزش داده می‌شود.

لینک سازی در بخش سئوی داخلی سایت به دو دسته تقسیم می‌شود:

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. چرایی این حرف را در ادامه متوجه خواهید شد.

در مقابل سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه قرار دارد. یعنی چه؟ یعنی برعکس سئوی کلاه سفید، در سئوی کلاه سیاه سعی بر فریب موتور جستجو، سوءاستفاده از ضعف‌ها و دور زدن قوانین آن است.

گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را راجع‌ به کاربران سایتتان بدانید.

Report this wiki page